torsdag 5. august 2010

Trent med Torhild!


Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet, men har hatt det litt travelt.

Jeg og pappa tok turen ut til Bjoa og til Torhild på mandag(troor jeg?)! Egentlig skulle vi bare hente for, men når jeg først er der, kan jeg ikke dy meg, hihi. Da vi trente fant vi ut at Demi ligger lenger framme enn meg på fri ved fot og hinder.

Det ble ganske mye bedre når vi trente mer på det, men det gjenstår fortsatt mer :) Og så trente vi på stå, noe som gikk bra, untatt at jeg ikke visste hele øvelsen... Hun stopper helt eksemplarisk, men så skal vi jo gå rundt og stoppe fem skritt unna hunden, og det har ikke vi trent på. Men jaja, det kommer etterhvert det også!

Og så har vi funnet ut at Demi piper veldig mye og at hun rett og slett er utolmodig når det ikke går fort nok for henne. Derfor holder vi på og lære henne en hysj kommando.

Vi snakkes senere!
Vilde og Demi.

2 kommentarer:

  1. Knall fine bra blogg :D aa du e urtuli flinke me Demi :D

    Klem fra Thea :)

    SvarSlett