tirsdag 10. august 2010

Skånevik

Hei!

Nå er jeg hos mamma, i Skånevik. Demi er jo så klart med :) Sorry for at jeg ikke har noen bilder, men har ikke bilder på denne pcen. Det går bra med oss, virkelig. Ståen begynner og sitte helt, altså selve øvelsen. Jeg er så glad!

Men husker dere at jeg skrev om ørevoksen til Demi? Vel, nå er det blitt litt verre enn som så. Det er væske inne i øret hennes og det er helt rødt og fullt av sår. Jeg skal ringe til smådyrsklinikken i Haugesund og bare høre om jeg kan komme ut, for og få noe mot ørevoksen eller noe sånt.

Jeg har vært ute og trent her i Skånevik, og hun er ikke så fokusert som jeg vil at hun skal være, eller sånn som hun er i Vikedal, men slik kommer vel med tid. Hun er også himla facinert med den nye babyen til mamma. Hun har ikke fått lov til og hilse på han, men det tar vi i morgen under rolige omstendigheter ;)

Men vi snakkes i morgen, jeg må legge meg. Dette er vel en av de første nettene Demi sover i buret sitt... Savner henne allerede!

Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar