torsdag 5. august 2010

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!

Hei igjen!

Nå er jeg klissvåt fra topp til tå. Jeg og Demi har trent i sikkert 1 time nå på fri ved fot i regnet, og gjett om jenta mi kan gå!

Hun har gått fra og gå en meter forran meg, til og gå(tror jeg da, er ikke enkelt og se alene) rett ved siden av foten min! Jeg gikk tre runder rundt på kjerkeplassen, og hun trengte bare litt hjelp for å komme seg der hun skulle.

Så gikk jeg en runde der, fortsatte ned til skolen, gikk rundt skolen og opp en gressbakke, og alt dette mens hun var på plass! Syns ting virkelig begynner og falle på plass når det gjelder fri ved fot og på plass. Alt som gjelder nå er vedlikehold.

Dette blir ganske korte blogginnlegg uten bilder, men har ikke så mange bilder akkurat nå :) Håper og skrive lenger senere, men jeg klarer ikke og beskrive det så godt som jeg gjerne vil, hehe. Kan ikke alle de merkelige ordene og slikt, men får vel bare lese meg ihjel på alt som heter hund, så komemr vell det og!

Vi snakkes i morgen - Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar