onsdag 25. august 2010

Høstvær

Ja, nå regner det hele tiden ute...

Men det hindrer ikke oss! Vi har trent i dag og vi, på akkurat det samme. Stå, fri ved fot og dekk og sitt opp. Demi blir bare flinkere og flinkere! Eller, hehe, så klart hun blir flinkere når vi trener...

Hun har begynt og få skikkelig bra oppsitter, hopper opp uten og flytte litt på baken, som hun pleide og gjøre før. Og så klart, mens vi holdt med på dette kom det en mann forbi oss, så da tenkte jeg at jeg måtte få oppmerksomheten hennes.

Så når jeg satt på huk ved siden av henne med pølser rett forran nesen på henne, deiste hun ned i bakken på dekk og tok hendene mine med seg... Jeg fikk bare en liten skrape, men jesus altså, den skrapen gjorde ganske vondt der og da!

Hehe, jeg er ganske så dramaqueen, er jeg ikke?

I helga skal jeg til Haugesund, og jeg håper på å få trent litt IPO da! :) Det kommer til og bli gøy! Savner virkelig og trene IPO, det er så lenge siden! Syns det er ganske kult at jeg er så ung og kommer på IPO trening, hihi!

Jaja, jeg kommer til og trene mer i morgen også, sa da skriver jeg mer!
Snakkes!

Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar