tirsdag 24. august 2010

Leking og trening

Hei!

Nå trener jeg for fullt, og det er herlig! Demi er nesten helt perfekt på stå'en nå, bare litt mer finpussing. Hun bråstopper nesten, men av og til blir hun litt forvirret, så hun står med det ene beinet oppe og slipper det forsiktig ned.

Noen som vet om det blir noe trekk i øvelsen pga. det?

Vi skal få det bort, men akkurat nå trener vi mest på å få henne til og stå over lenger tid. Pappa var visst synlig imponert da jeg og Demi viste han hva vi hadde trent på. Han sa til og med at Demi gikk finere med meg enn med han!

Gjett om jeg ble stolt, eller?

Og i dag og i går var jeg og Demi og møtte Cathrine og en liten Labradorhvalp som hun passet litt på. Hun heter Tini og er kjempesøt! Bare 3 månder... Hun og Demi ble kjempevenner med en gang :) Tror det er gøy for Demi og få leke med en annen hund, i det siste har vi hatt hilseforbud.

Demi er nemlig så oversosial som det går ann og bli noen ganger, hehe :)

Snakkes!
Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar