mandag 16. august 2010

Lykkelig!

Heisann!

I dag har jeg og Demi gått en enormt lang tur! Og vi hadde det så gøy :D Først gikk vi på en sti, men så tenkte jeg( med mitt smarte hode) at vi kunne gå igjennom skogen, for da ville vi "spare tid".

Så jada, vi gikk opp i skogen. Problemet var bare at den skogen gikk nesten lodrett oppover. Og det stoppet ikke der!

Enden på visen var at jeg var på andre siden av et fjell, og stien var jo på den andre siden. Snakk om og spare tid.

Men gjett om jeg og Demi fikk oss en trim! Unner jenta mi det, hun er så flink atte :) Nå begynner snart skolen, uff. Da håper jeg at jeg klarer og skvise inn nok trening til Demi! Alt ligger vel i at jeg ikke må bruke så mye tid på pcen, hehe. Det komemr ikke til og bli enkelt...

Vi snakkes!
Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar