mandag 9. august 2010

Blod og ørevoks

Hei igjen, lenge siden sist!

Slapp av, det er ikke så alvorlig som det kanskje høres ut med tittelen. Men nå skal jeg gjøre en kort historie lang:

Demi har som sagt masse ørevoks(av og til er jeg overrasket over at hun i det hele tatt hører meg). Og jeg har prøvd og tatt bort det meste, men har ikke gjort det hver dag. Jeg har lagt merke til at hun rister på hodet mye, så jeg tok fram qtips og begynte og grave. Det ble en del qtips, og det er nok mer igjen ned i der. Men så har jeg lagt merke til at av og til kommer det litt blod på tuppen av qtipsen.

Jeg tror ikke det er noe farlig, men det må vel gjøre litt vondt for henne? Hun har noe sår inne i ørene også, som sikkert kommer av at hun klør seg så mye...

Ellers på treningsfronten er det ikke mye og si akkurat nå. Jeg har ikke hatt lyst til og trene så mye, men snart skal jeg begynne igjen :) Jeg syns det er bra og ha litt pauser også, men det er nå bare meg, da. Nå skal jeg snart begynne og trene mer på stå og fellesdekk :)

Nei, nå må jeg nesten komme meg ut og gjøre noe, hehe. Snakkes!
Vilde og Demi.

2 kommentarer:

  1. Hunden vår hadde mye rart inni ørene an også, men jeg vet ikke om det er noe farli... tror ikke det ;) lykke til med det! xD

    SvarSlett