onsdag 11. august 2010

Skogstur :)

I dag har jeg ikke trent noe særlig lydighet. Jeg var og gikk en bitteliten tur sammen med mamma og Bjarne Andrè ned til butikken, men det er jo ikke nok for min lille turboball.

Men vi traff på en som jeg har trent litt med, og det var jo koselig! :) I dag gikk jeg og Demi en skogstur, bare oss to. Den ble litt lenger enn jeg hadde tenkt, for flinke meg klarte og rote meg bort litt. Eller, det trodde jeg i allefall da. Så nå har Demi fått en kjempegod og lang tur, så da satser jeg på at hun sover godt i natt :)

Det jeg syns er litt dumt, det er at hun aldri roer seg her i Skånevik. Hun finner bare ikke den roen hun har hjemme. Hun peser og piper og drar som hun aldri har dratt i bånd før. Og tro meg, jenta mi kan dra! Er det noe jeg ikke har klart og lære henne, er det og gå fint i bånd...

Vet liksom ikke hvordan jeg skal roe henne heller. Ikke at jeg tror hun tenker så mye på det som har skjedd før( hun stakk av og har sloss med en katt), men det er ikke noe særlig gøy. Det blir liksom litt pes... Men jeg forstår henne også, for Demi har aldri sett en baby før. Og hun har fått "hilse" litt, men med en gang han begynner og gråte, begynner hun og pipe og skal bort til han.

Men alt kan ikke skyldes på Demi heller. Når sant skal sies har jeg litt problemer med og slå meg til ro i Skånevik, jeg også. Får rett og slett bare vente litt og se, og trene. Trene masse, slik at hun blir trøtt :)

Vi snakkes i morgen!
Vilde og Demi.

2 kommentarer: