onsdag 21. juli 2010

Ut og gå spor

Nå har pappa nettopp gått et veldig langt spor med Demi, og jeg har sett på! Det var i alt to vinkler, men jeg vet ikke hvor langt det var i alt. Det gikk over et jorde, og hva kan jeg si? Demi er superflink!
Jeg har aldri hatt en sånn hund som jeg kan jobbe slik med! Hun er fantastisk på alle måter!
Demi var bare av en gang, tror jeg, men det varte ikke lenge. Hun gikk litt på siden av sporet til og begynne med, fordi vinden hadde blåst litt, men hentet seg raskt inn igjen etter vinkelen.
(bildene er ikke fra i dag, batteriet i kamera var tomt for strøm..) Jeg får bare lyst til og melde meg på en konkurranse med en gang! Men samtidig tør jeg ikke, hehe. Det er ikke snakk om at vi skal melde oss på noe akkurat nå, men kanskje i fremtiden? :) Vent litt, det er ikke noe kanskje. Bare vent og se!
Uansett så er jeg superfornøyd med Demi på alle kanter! Gleder meg til i morgen tidlig, da skal vi gå enda et spor, og så skal vi trene lydighet. Da skal ståen sitte!
Vi snakkes i morgen!

2 kommentarer:

  1. Eg går gjennom kl D NBF med deg når du vil!
    Gi gass!! Dåke e goe!

    SvarSlett
  2. Takker og bukker :D
    Klasse D NBF... ka e de? ^^

    SvarSlett