onsdag 21. juli 2010

Om Demi Dynamite og Vilde

Hei!

Jeg heter Vilde og er 14 år, og kommer fra Vikedal. Er over middel intressert i hund, og håper og jobbe med hund når jeg blir voksen. Men nok om det!
Her er jeg:
Men nok om meg, her er hunden min, stjernen i denne bloggen:
Hun heter Brakeless Demi Dynamite, men vi kaller henne bare Demi. Hun er en Belgisk Fårehund Malinois, født 9/3-09. Demi er en herlig hund, som betyr alt for meg! Vi har nettopp fått interessen for IPO, hvor jeg har sett talentet hennes. Vi har tatt grunnkurset og håper på i allefall IPO 1 :) Men utenom det har vi ikke ambisjoner.

Håper dere kommer til og like utviklingen vår! Vilde og Demi

2 kommentarer:

  1. YEEEY! Så fine blogg du har fått!
    Bra, det...det motivere til trening med litt blogging! Gi gass! Dåke e goe begge to!
    Helsa Gullet;)

    SvarSlett