lørdag 24. juli 2010

Irritasjonsmoment

Nå har jeg og Demi kommet hjem fra litt LP trening. Vi trente på apport, eller hold. Dette er noe jeg har slitt litt med etterhvert, for Demi er blitt kjempelei, eller bare sta. Hun tar apportbukken og holder den litt, men så begynner hun og småtygge og se andre veier.

Det blir bare verre og verre, for jeg blir irritert over at hun bare skaper seg, for hun har aldri vært sånn før! Hun har også begynt og tulle på stå'en, der sniker hun seg noen skritt fram, og når jeg sier nei, later hun som om hun ikke hører meg. Kunne trengt litt hjelp av noen som har noen tips? :)

Hun er en kløpper på fri ved fot og lineføring, derimot. Gud, som hun går når hun vil! Godjenta mi.
Gikk ikke noen sport i dag, men satser på noen i morgen :) Da skal jeg også trene mer på enten apport eller stå, men føler liksom at jeg ikke kommer meg noe videre...

Vi får rett og slett bare se hva som skjer i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar