fredag 23. juli 2010

Treningsplan?


Æsj, det ble ikke noe trening i dag. Jeg og pappa reiste tidlig til Haugesund og var der lenge. Vi kom hjem i halv 12 tiden, og jeg lekte med tanken på og legge et spor, men det ble ikke noe av.

Det jeg lurer på nå, er rett og slett og lage en treningsplan for å få jobbet mest mulig med henne.
Men så lurer jeg på noe:Hvor lenge skal hun ha pause?
For eksempel: Vi går spor i en time. Hvor lenge skal hun få slappe av og sove da? En time, før vi begynner på lydighet? Noen som har noen formening om det? Hadde vært kjempefint med noen svar, tar imot alle med åpne armer!

Tenkte og lage en treningsplan à la dette kanskje:

11:00 - Legge 3 spor og gå dem
12:00 - Pause?13:00 - LP, stå
14:00 - Pause/tur?
15:00 - Pause, jeg skal ri
17:00 - LP, apport
og så videre! er ikke sikker på klokkeslettene enda, men ser når jeg våkner i morgen, hehe.
Forresten så har jeg begynt så smått og hardtrene til februar neste år. Da er nemlig deadlinen, jeg skal delta i klasse 1 LP! Vi har småplukk og en del arbeid igjen, slik som stå, apport og dekk fra marsj og slike hyggelige ting. Gleder meg, men gruer meg også. Jaa, det er ganske langt fram i tid, haha! Jeg er bare slik, tenker langt fram!

Nei, nå må vi gå og legge oss, har en lang men kjekk dag forran oss!
Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar