tirsdag 27. juli 2010



Jeg er god på og bryte løfter! Skulle jo trene i går, men så fikk jeg overnattingsbesøk, så da sløyfet jeg det(naturligvis). Men i dag tidlig, i ca. 11 tiden, så sykla(!) jeg og Demi på grusveien. Tipper det var er merkelig syn! Vi har jo ikke fått oss Springer enda, så det ble litt hulter til bulter, og jeg troor ikke jeg skal gjøre det igjen på en stund. Den hånden som holdt båndet hennes er nemlig en del rødere enn den andre.

Men på en annen side spiste hun nesten opp alt maten sin og var ganske sliten etterpå. Jeg tror hun kommer nærmere og nærmere løpetid, for hun markerer hyppig og spiser ikke så godt som før. Det var i allefall det som skjedde før når hun fikk løpetid; sluttet og spise og markerte mye. Satser egentlig på at hun får den så snart som mulig, for det blir litt enklere og trene når hun ikke er så ukonsentert. :)
Utenom det er det ikke så mye som skjer i livene våre. Vi skal kanskje til Bjoa og til Torhild for og trene og slikt med noen venner, håper virkelig at pappa kan! Er ganske lenge siden vi har vært der ute, og jeg savner det! Det er kjempekoselig der. Ellers går det i og børste Demi, hehe. Hun røyter noe utrolig, skulle nesten ikke trodd det var mulig! Men det er jo noe av det og ha hund, ikke sant? Jaja, man må ta det med et smil, alt som kommer :)

Snakkes i morgen!
Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar