fredag 23. juli 2010

Et spor er bedre enn ingenting!

Hei!

Nå har jeg og Demi nettopp gått et spor, igjen! Kan ikke si det gikk supert, men nesten i allefall! Jeg er kjempeusikker på om jeg skal gå helt ved siden av henne(pappa sier at jeg skal det, for det gjør de visst i IPO spor) eller gå vanlig bak, men med slakk line. På en eller annen måte klarer jeg ikke å gå med slakk line, jeg føler liksom ikke at jeg kan stole så mye på henne ennå. Det er helt merkelig og si, eller skrive, men hva skal jeg gjøre hvis hun går bort fra sporet da? Hvordan skal jeg klare og få henne til og stoppe?

Men hun gikk sånn passe bra, det var sikkert fordi jeg gikk rett ved siden av henne og forstyrret litt, også hadde det blåst litt her og der siden vi hadde litt lang liggetid på sporet. Og jeg var ganske syk av pollenallergi også. Men vi skal prøve igjen i morgen og se hvordan det går! Da skal jeg gå bak henne i allefall.

I morgen tror jeg at jeg skal trene litt LP, bare for og få litt variasjon, og så trenger vi treningen, hehe..
Jeg vet ikke helt hva jeg vil trene på, men det viser seg vel i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar