torsdag 29. juli 2010

Sporkondis?

Heei! :)

Jeg har egentlig ikke så mye og skrive om, hehe... Trente ikke noe særlig i går, bare litt innendørstrening med stå(som hun klarte utmerket! Er spent på å høre hva de som kan det sier), for jeg hadde overnattinngsbesøk! Men i dag gikk jeg en ganske lang tur med henne ned til elva, og for noen minutt siden var vi og jogget. Laaaaaangt!

Og til dere som tror jeg bare går to turer med hunden min: Nei. Haha, uff, nei, jeg prøver å trene så mye som mulig, men... det er kjedelig og trene alene. Jaja, kanskje det er et luksusproblem? Men uansett satser jeg på og enten dra til Haugesund til IPOmenneskene(de er rå!) eller til Bjoa og til oppdretteren til Demi, Torhild! :D Noe må jeg i allefall få til!

Men tilbake til overskriften: jeg lurer på en ting. Jeg har hørt og lest en del om folk som klager på at hunden deres ikke eier sporkondis, eller at den har så god sporkondis. Men hvordan trener man opp den? Ved og gå mange spor?

Og hva er det egentlig? Er det at hunden er utholden når den går lange spor?

Blir superglad for alle svar!

Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar