tirsdag 5. juli 2011

:D

Hei! Da er vi kommet hjem fra et fantastisk gøy kenneltreff! Sitter igjen med mange tanker og en lyst til å trene som aldri før. Demi er kjempesliten, og bare later seg om dagene. Men vi trener så klart også, og det skal vi gjøre i dag og!

Det blir lp, og vi har fått et kjempegøy tips fra Walter og Schahin som jeg skal følge nu! Det er å ta raske vendinger og rett og slett bare ta 360 grader rundt noen ganger for å få opp motivasjonen hennes. Demi storkoser seg! Hun elsker at jeg gjør det vanskelig for henne, og jeg koser meg også. Elsker og se at hun lyser opp, og bare gjør alt hun kan for å få det til.

Ja, nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal si altså... Kjempeglad for at jeg for på kenneltreffet! Herlige folk, og masse nye inntrykk. Gleder meg til å drive mer med IPO også, for det er SÅ KULT! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar