mandag 1. august 2011

Thoughts...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, men det har ikke skjedd så veldig mye...

Jeg holder på å trene Demi opp, slik at hun får bedre kondis, hehe. Så de siste dagene har gått til fjellturer med kløv og svømming i elva. Tenkte og å skaffe meg en slik ting som man tar på sykkelen når man sykler. Eh, ja. Jeg husker ikke hva det heter.

Det er ganske så hektisk rundt dørene for tiden. Jeg skal jo snart flytte til haugesund på grunn av vgs og det er mange tanker jeg har som surrer rundt i hodet mitt. Samtidig vil jeg jobbe mest mulig med Demi, men jeg ser jo at jeg vil ikke rekke alt, og da blir jeg en smule sjalu på alle de andre flinke som trener hver eneste dag og slikt. Hatten av for dere, dere er kjempeflinke!

Meeen.. vi skal melde oss på mh-test snaart! :D gleder meg! Jeg skal føre henne, og det blir gøy og se hvordan hun reagerer! Og så skal jeg ta ferdselsprøven soon as possible!

Så ja, nå ligger Demi fornøyd og sover etter litt trening med apport og bitepute. Vi skal nok snart ut og gå på et eller annet fjell, haha.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar