torsdag 30. juni 2011

Kenneltreff!

Hei alle ihopas!

Nå har jeg vært på kenneltreff i noen dager, og koser meg enormt :) Ekstremt dyktige figuranter, kanskje noen av de beste i Europa!

Vi trener IPO, og jeg har virkelig fått sett og hørt hvor god Demi er i dette. Hun får inn noen gode bitt, selv om det ikke er mange ganger hun har drevet med bitearbeid. Det er alltid gøy og få høre at hunden kan dette her! Tror virkelig jeg skal satse på IPO, ikke bare er det kjempegøy, men syns Demi har et visst talent også.

Da er det bare meg til slutt da. Klønete meg. Jeg gjør nok en hel del med førerfeil og slikt, men det er jo derfor vi er her. For å lære ;)

Men, note to myself: begynn med kondisjonstrening. Jeg vet jo at Demi er i dårlig form, men må få meg en springer og begynne og sykle. Det skal nok ordne seg.

Snart skal jeg ut og gå en lang tur med prinsessa mi, før det blir senga. Noen skulle ned på banen og trene lp, men kan ikke si at det frister helt akkurat nå.

Vi snakkes!
-Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar