onsdag 22. september 2010

Veldig bra tittel.

Hey!

Uff, jeg har ikke hatt bloggelyst i det hele tatt. Ikke treningslyst heller. Skolen er begynt for fullt, og jeg må helelr sitte inne og holde på med artikkler, faktorisering og slike uintressange ting. Demi har blitt mer og mer utålmodig og henter ting til meg hele tiden og ser på meg med stoore, brune øyne som sier: skal vi trene?

Så joda... har ikke mye å skrive akkurat nå, men jeg og Demi jobber oss litt sakte fremover vi.. :) Vi har ikke hastverk med å starte i klasse 1. Sånn jeg ser det, er det ikke hvor ung hunden er, det er hvor motiverte ekvipasjen er.

Vi prøver å finne nye måter å trene gå fint i bånd på, og nå har jeg kjøpt klikker. Demi elsker den! Eller, det tror jeg i allefall... Hun blir helt galen når jeg tar den fram :)

Vi snakkes heller senere!
Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar