mandag 4. oktober 2010

Travelt

Hei! Har ikke blogget på lenge nå, men enten har jeg ikke tid, eller så gidder jeg ikke. Men jaja, skal prøve å oppdatere mer!

Nå har Demi fått sin tredje løpetid, halleluja... Hun er ganske gal og uoppmerksom. Vi trente litt i går, og først gikk det ikke så bra, men på slutten ble hun virkelig god! Jeg og pappa har bestemt oss for å kutte ned på godbitene, for hun er ikke så tent på godbiter som hun er i fille, og da håper jeg at hun vil bli mer fokusert på meg, og mindre på ting som foregår rundt henne.

Nå er det ikke lenge til kenneltreffet heller ! Gleder meg nesten i hjel, blir kjempegøy å se alle sammen og hilse på nye! Det blir gøy å trene med andre som har samme hund som meg også, selv om det er ikke det jeg setter høyest når jeg skal trene med andre :P

Og nå lurer jeg også på om jeg skal stille i klasse 1 i oktober istede for februar. Da ska Stine, en som har kullsøsteren til Demi delta, og det beste av alt er at det er i kenneltreff helgen! Jeg er litt usikker på om jeg skal tørre og delta, men jeg må rett og slett tenke over det og trene på de momentene jeg ikke føler sitter, og så kanskje jeg deltar(wow, det ble masse jeg'er!). Vi får rett og slett se :)

På fredag reiser jeg og hele 10 klasse til Polen! :D gleder meg kjempemasse, det kommer til å bli knallgøy! Det betyr jo at jeg ikke får trent på en uke, men det gjør meg ingenting. Blir deilig med en liten pause også :)

Snakkes, nå skal jeg ut å trene i regnværet!
Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar