lørdag 4. september 2010

Snart ut å gå spor :)

Hei! Nå er jeg i skrivehumør, så det kommer nok et innlegg til i kveld.

I dag har jeg og Linnèa jobbet. Vi har vasket kennelen og tatt i mot kunder! Jeg er kjempeglad for at jeg har den jobben jeg har, den er jo perfekt! Demi har vært mye ute med Odin, og de har hoppet rundt og lekt, så nå ligger begge to på benken og sover.

Jeg har lært Linnèa å gå spor! Odin var veldig flink, det var jo hans første skikkelige spor! Han gikk litt på siden og slikt, men hallo! Det kan bare gå ein vei for dem nå, og det er oppover! Ønsker dem alt godt i forhold til treningen :)

Jeg og Demi skal også gå spor snart. Jeg tenkte jeg skulle drøye liggetiden på det, til en halvtime ca. Og dette sporet skal være langt! De fleste sporene jeg har lagt er ikke lange i det hele tatt, men jeg forstår hvor godt potensiale hun egentlig har, så da er det vel bare og pøse på? :)

Beklager igjen for lite bilder, det må være kjempekjedelig å lese... Men håper på å få fikset kamera og da skal dere få se spor og hvordan det går med lydighet klasse 1 treningen vår! Etter klasse 1 er det IPO som gjelder :) Gleder meg!

Vilde og Demi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar